beoordelingen2

Wat klanten van ons vinden

Het team van REBO Huurwoning doet haar uiterste best voor haar klanten. Wij vinden het belangrijk om te weten of onze dienstverlening naar uw tevredenheid is. Daarom vragen wij onze klanten een beoordeling over ons te geven op het onafhankelijke platform klantenvertellen.nl. Onderstaand de bevindingen van hen.

Totaal oordeel 7,8
Communicatie 7,7
Deskundigheid 7,9
Informatieverstrekking 7,7

1792 Beoordelingen

Pieter

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Goed,

27-10-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 8,0
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 8,0

Linn Middelhof

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Er word weinig tot niks gedaan met de klachten en aanvragen. Je krijgt het gevoel niet gehoord te worden. Ik heb mijn appartement niet opgeleverd gekregen zoals beschreven staat in het document “opleveren woning”. Dit

22-10-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 1,0
Totaal oordeel 1,0
Communicatie 1,0
Deskundigheid 1,0
Informatieverstrekking 1,0

Niek

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Overzichtelijke website en aanbod. Verhuur proces online liep vlekkeloos en zeer correcte sleuteloverdracht. Communicatie/reactie op vragen via email af en toe minimaal of zelfs geen antwoord gekregen. Verder prima.

22-10-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 7,5
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 6,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 8,0

Tai Wei Kan

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Snel professioneel en duidelijk

22-10-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 9,5
Totaal oordeel 9,0
Communicatie 9,0
Deskundigheid 10,0
Informatieverstrekking 10,0

Dick

Aanbeveling:Ja

Ervaring
De oplevering van de woning ging goed, er waren wel een aantal puntjes die nog gedaan moeten worden. Er waren in onze ogen een aantal minpunten de meterkast was niet goed gecontroleerd waardoor we geen warm water hadden. Dit heb ik zelf opgelost. En de schoonmaak van de woning leek echt nergens op. Hier is echt heel veel verbeter uit te halen. Ik weet niet wie daar een vinger in heeft gehad, maar dit leek echt nergens op. We hebben zelf een schoonmaakbedrijf ingehuurd om de badkamer vrij van cementsluier te krijgen.

22-10-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 9,0
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 10,0
Informatieverstrekking 10,0

Sérena

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Erg blij met mijn nieuwbouw woning, echter was de klantenservice en de informatievoorziening vooraf onder de maat. Ondanks herhaaldelijk verzoek, kreeg ik geen antwoorden op mijn (redelijke!) vragen. Hier ben ik wel wat teleurgesteld over.

22-10-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 6,0
Totaal oordeel 6,0
Communicatie 5,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 5,0

Deniz

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Het contact met de huurconsulentes verliep niet altijd vlekkeloos vanwege de grote drukte en zieke collega's, maar was altijd erg vriendelijk en aangenaam! Na ca. een maand van overeenstemming, meermaals bellen en slechts een week voor de ingangsdatum, het contract ontvangen. De oplevering van de woning was daarentegen erg teleurstellend. De planning verliep moeizaam, maar gelukkig wilde hij 15 min. op mij wachten. Het was echter slechts een sleuteloverdracht van deels onbekende sleutels. Oplevering zoals voorgeschreven heeft dus geheel niet plaatsgevonden en het naverzonden rapport was willekeurig opgesteld. Zelfs reeds bekende en/of besproken gebreken zijn niet als zodanig gerapporteerd, maar "goed" genoteerd. De woning zelf was de eerste 2 weken door de stank praktisch onbewoonbaar. Dat was bekend en niet vreemd aangezien de afzuiger niet functioneel is (volgens oude bewoners ook reeds bekend), terwijl de keuken in het midden van de woning staat zonder ramen en deuren. Tijdens de sleuteloverdracht was de inbouwvriezer geopend en op dat moment aan het ontdooien, met de verwarming op hoge stand en zonder opvang voor het smeltende water dat in de inbouwkasten en eronder is gaan zitten. Plinten van de overgenomen vloer zijn daardoor ook vernield. Al met al had ik na de "oplevering" veel spijt. Tot slot, de technische dienst heeft met haar vriendelijke service erg veel goed gemaakt, door een groot deel van de gebreken goed en uiterst behulpzaam op te nemen. Een aantal kleine zaken zijn reeds afgehandeld. De belangrijkste gebreken moeten nog verholpen worden, maar dat lijkt een kwestie van planning. Aanbeveling ja echter, onder voorbehoud en met waarschuwingen. Controleer de woning goed bij oplevering en controleer heel goed wat daarover besproken en gerapporteerd wordt.

19-10-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 7,0
Totaal oordeel 6,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 4,0
Informatieverstrekking 10,0

Kees

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Allemaal V'tjes maar toch mankeerde er wat aan

18-10-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 9,5
Totaal oordeel 9,0
Communicatie 9,0
Deskundigheid 10,0
Informatieverstrekking 10,0

Tycho Konings

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Prima ontvangen door de jongeman. Prima afhandeling van de gebreken die we meteen zagen. Ook mogelijkheid tot melden later. Nadeel was dat de jongeman niks wist van onze woning op technisch niveau. We hebben alles zelf uit moeten vinden. Iets wat je van te voren zou kunnen inspecteren of op kan voorbereiden. Maar wat ik zeg, was degelijk.

18-10-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 7,0
Totaal oordeel 7,0
Communicatie 7,0
Deskundigheid 6,0
Informatieverstrekking 8,0

Chantal

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Snelle manier van communiceren, vragen werden goed beantwoord. Woning had paar kleine mankementen maar die worden al vervangen zonder dat we er direct ongevraagd hadden. Woning was niet echt schoon. Tevreden over het contact wat we hebben gehad.

18-10-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 7,8
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 7,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 8,0

REBO Groep is aangesloten bij: