beoordelingen2

Wat klanten van ons vinden

Het team van REBO Huurwoning doet haar uiterste best voor haar klanten. Wij vinden het belangrijk om te weten of onze dienstverlening naar uw tevredenheid is. Daarom vragen wij onze klanten een beoordeling over ons te geven op het onafhankelijke platform klantenvertellen.nl. Onderstaand de bevindingen van hen.

Totaal oordeel 7,7
Communicatie 7,6
Deskundigheid 7,8
Informatieverstrekking 7,6

1426 Beoordelingen

Eric in den Bosch

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Ik heb een mail verstuurd naar de directrice mevr kranenburg en daar geen enkele reactie op ontvangen, zelf niet na herinnering

18-01-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 1,0
Totaal oordeel 1,0
Communicatie 1,0
Deskundigheid 1,0
Informatieverstrekking 1,0

Andrew

Aanbeveling:Ja

Ervaring
During the sign up process a number of items were identified as needing to be repaired and I was promised they would be done before I moved in. These items still have not been completed. When we arrived the central heating system was not working at all and we had no central heating for 4 days. The heating filter was completely blocked which showed the system had not been serviced for a long time and not inspected before we moved in. Since the repair the heating is not on all the time and we are required to keep turning out radiators on and off. I will be raising a new repair requests shortly and I hope this is resolved quickly along with my other repairs.

18-01-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 5,5
Totaal oordeel 4,0
Communicatie 6,0
Deskundigheid 6,0
Informatieverstrekking 6,0

Frank Rijksen

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Bij de sleuteloverdracht (acceptatie van de woning) werd er door de medewerker van REBO, zaken benoemd die behoorde bij de eindopname van de vorige huurder! Het huis is vies: kozijnen en ventilatieroosters beneden- en bovenverdieping grauw van stof en aanslag, met overal cellofaan plakband, De keuken, koelkast en vriezer met schimmel, afzuigkap met defecte lampen, geen afdekglaasjes en een volledig verzadigd actieffilter! De vette aanslag wordt tegen de muur en plafond geblazen. De oven bagger vet! Behang in woonkamer kapot gescheurd waarbij snippers in de radiatoren lagen. Radiatoren versmeerd met vuil. Kitranden achter de toiletpotten en de kit rand van het bad kieren. Het bad is niet goed geïnstalleerd! wanneer je in bad zit beweegt de rand waardoor de kit loslaat waardoor en lekkage zal ontstaan. Afwerking tussen de trap en de muur zeer slecht kitnaad laat los. Stucwerk op wand wc beneden laat los. Spack spuitwerk op de plafonds vertoont roest pikkels waardoor de spack laag loslaat. Douchekophouder is gebroken en niet opgemerkt tijdens de eindinspectie. Begroeiing buitenbeplanting erg gewoekerd. Dit had de vorige bewoner moeten verwijderen. Ik ben van mening dat de vorige huurders hierop gewezen hadden moeten worden zodat zij dat konden herstellen en schoonmaken. Ook zij er rolgordijnen bevestigd op de kunststof kozijnen. Er werd bij de sleuteloverdracht mijn verteld dat dit niet mag (?) Omdat ik de rolgordijnen overneem, en niet op de hoogte ben van de regels, kan ik daar niet aansprakelijk zijn. Dit had bij de eindoplevering van de vorige huurder beoordeeld moeten worden.

13-01-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 4,8
Totaal oordeel 3,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 2,0
Informatieverstrekking 6,0

Cees

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Goed op de hoogte gehouden over de voortgang.

12-01-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 8,0
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 8,0

wim

Aanbeveling:Ja

Ervaring
mijn woning is 31/12 opgeleverd. Degene die de oplevering deed was nauwelijks bekend met de Vorstin. Wist b.v. niet te vertellen hoe het met de parkeergarage ging (was er nog nooit geweest). Er groen gedeelte van de muur was doorschijnend, maar dat kon met de lock-down. Je kunt gewoon verf bestellen bij b.v. Praxis en dan ophalen, maar dat was nieuw. Toen we wilden gaan schuren, bleek er kortsluiting te zijn in o.a. beide slaapkamers en de gang. Hier een aantal dagen geleden melding van gemaakt maar nog steeds niets over gehoord. Is erg lastig om een appartement zo in te gaan richten en ald huurder voel ik me niet serieus genomen

12-01-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 5,5
Totaal oordeel 5,0
Communicatie 4,0
Deskundigheid 5,0
Informatieverstrekking 8,0

Raymond

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Medewerker (verhuurspecialist wonen) is erg kort door de bocht. Geeft ongevraagd haar mening op belerend toontje. Vb: formulier ontbrak bij aanvraag. Medewerker geeft aan vorige huurder door dat ‘zo’n beetje’ alles ontbrak. Vb2: contact was voornamelijk per email. Medewerker geeft bij mijn partner aan dat contact met mij moeizaam ging. Zeer onprofessioneel haar mening met derden te delen. Vb3: vraag mbt wijzigen naamplaatje. Medewerker zegt dat dit heel gek staat omdat partner wel met volledige naam staat. Kortom, geen ongevraagd mening op zeer belerende manier. De medewerker bij de sleuteloverdracht was wel erg proffesioneel. Hii heeft mij goed te woord gestaan.

11-01-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 4,5
Totaal oordeel 3,0
Communicatie 2,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 5,0

Jitse

Aanbeveling:Ja

Ervaring
De staat van de appartementen in REBO zijn goed. Tenminste, in het gebouw van State in Amsterdam waar ik heb gewoond en nu weer woon. Er blijft echter één groot nadeel kleven aan huren bij REBO: de klantenservice is bar en boos. Soms reageert er niemand en als er wel iemand reageert is dat of heel laat of met veel tegenzin (zo komt het over). En dat blijf ik raar vinden. Voor zo’n flinke huursom zou je klaar moeten staan voor de huurders. Zou je je best moeten doen om je naam groot te houden. Ik lees in de Facebookgroep van het gebouw alleen maar klachten over het moeilijk bereiken van de servicedesk of van het veel te laat (of soms niet) inschakelen van hulp. Zo is een deur 5 maanden lang kapot geweest, terwijl dat door verschillende mensen is aangegeven. Al met al is dit jammer. Want je woont fijn en je hoopt dat een relatief groot bedrijf snel engerd hulp kan bieden. Want ja, ik weet zeker dat ze wel binnen een dag aan de bel trekken als je de huur niet betaalt. Het zou van beide kanten moeten komen. Ik hoop op een beter 2021, zodat ik met nóg meer plezier hier kan wonen. Want met plezier wonen doe ik hier zeker.

11-01-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 4,0
Totaal oordeel 5,0
Communicatie 3,0
Deskundigheid 5,0
Informatieverstrekking 3,0

juan

Aanbeveling:Ja

Ervaring
De woning is sinds de oplevering (2009) niet meer onderhouden. De trappen en het overige schilderwerk is in zeer slechte staat. Op het overname formulier wordt gesproken van lichte gebruikerssporen. De trap is gewoon zwaar beschadigd. Daarnaast zijn er verschillende andere gebreken waar melding van is gemaakt (kapotte afzuiger, kapotte sluitingen ramen, bladderen van stucwerk, (zeer veel) vocht binnenzijde voordeur etc..). Naar onze mening zouden deze reeds opgelost/opgepakt moeten zijn vooafgaand aan de overdracht van de woning. Daarnaast is de woning zeer vies opgeleverd. Er is in jaren niet meer schoongemaakt in de woning.

11-01-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 4,5
Totaal oordeel 4,0
Communicatie 6,0
Deskundigheid 4,0
Informatieverstrekking 4,0

Emma

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Ik had meerdere problemen en alles was meteen opgelost! Hij is zelfs diezelfde dag teruggekomen om een ander probleem op te lossen

08-01-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 8,5
Totaal oordeel 10,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 10,0
Informatieverstrekking 6,0

Pascal

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Prettige communicatie en altijd antwoord op je vragen. Ook de overdracht ging soepel.

08-01-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 8,3
Totaal oordeel 8,0
Communicatie 7,0
Deskundigheid 10,0
Informatieverstrekking 8,0

REBO Groep is aangesloten bij:

Help de verspreiding van het Coronavirus te voorkomen.

Voor bezoek zijn onze kantoren beperkt, met inachtneming van alle RIVM voorschriften, geopend. Neem bij voorkeur telefonisch of per e-mail contact met ons op, want we werken op dit moment het liefst op afspraak. Door goed geïnformeerd te blijven en de adviezen op te volgen, kunnen we onszelf en anderen beschermen. De meest actuele COVID-19 informatie is te vinden op de website van de Rijksoverheid.

Ga naar REBO en Corona