beoordelingen2

Wat klanten van ons vinden

Het team van REBO Huurwoning doet haar uiterste best voor haar klanten. Wij vinden het belangrijk om te weten of onze dienstverlening naar uw tevredenheid is. Daarom vragen wij onze klanten een beoordeling over ons te geven op het onafhankelijke platform klantenvertellen.nl. Onderstaand de bevindingen van hen.

Totaal oordeel 7,8
Communicatie 7,6
Deskundigheid 7,8
Informatieverstrekking 7,6

1540 Beoordelingen

Jamila

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Op korte termijn in alle haast gaan bezichtigen. Bij bij inspectie en sleuteloverdracht werd er in de e-mail aangegeven dat je alleen mag komen en niet met iemand erbij. Tijdens aankomst zijn opeens de vorige huurders aanwezig, en moest alles maar snel bekeken worden terwijl ik nu niet de tijd had om alles rustig na te gaan en hierover te communiceren met de andere erbij! Ik was met meerdere dingen niet tevreden en voelde me niet serieus gekomen. Als in je hebt de huurovereenkomst getekend en dit is het punt. Daarnaast is de woning slordig achter gelaten vies en met meerdere gebreken en dan ook nog eens muren met meerdere lagen behang en omdat de muren wit achtergelaten moesten worden door de vorige huurders is het allemaal oké als het behang maar wit is? En na dat de elektricien is langs geweest blijkt er zelfs meer stuk te zijn wat door de inspecteur niet eens was geconstateerd. Ook blijkt er voorheen een lekkage te zijn geweest die wel opgelost was. Maar toch blijkt er schimmel te zitten op de muren. En dan ook nog dat er over bepaalde behang delen wit geverfd was. Nog meer werk. Ik voel me niet gerespecteerd nog serieus genomen. Ik word met een woning achtergelaten welke vies en niet netjes is achtergelaten en waarbij alle kosten voor mijn eigen rekening zullen zijn met de basis die er hoort te zijn. Ook kan ik nu niet intrekken dit is hierdoor uitgesteld terwijl ik al betaald heb voor alles!

14-04-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 3,3
Totaal oordeel 4,0
Communicatie 3,0
Deskundigheid 3,0
Informatieverstrekking 3,0

Mike

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Prima bezichtiging gehad, wat kleine mankementen waren te verwachten; de woning heeft enige tijd leeg gestaan. Dat het stromende water het niet deed bij de bezichtiging had bij mij de alarmbellen moeten doen rinkelen. Geen zorgen, dit wordt gefixt bij de sleuteloverdracht, werd mij verteld. Bij de sleuteloverdracht met de technisch opzichter een rapport gemaakt over de staat van oplevering. Alles werd netjes genoteerd, nadat wij hem op alle mankementen wezen (anders was de opzichter met een leeg rapport vertrokken, vermoed ik). Ook werd de technisch opzichter op de hoogte gebracht van het gebrek aan water en de alarmmeldingen van de WKO/vloerverwarming. Vervolgens is dit niet opgenomen in het toegestuurde rapport. Bijzonder vreemd dat dit niet voor de oplevering gecheckt wordt. Beetje schimmel in de douche kan ik meeleven, maar mijn basisbehoeften zijn precies dat: basisbehoeften (zie ook de huurovereenkomst). Enfin, er is het een en ander in gang gezet na aangedrongen te hebben. Contact is over het algemeen ook wel goed geweest (min de regelmatige fouten die werden gemaakt in aanhef, adresregel, en andere contacten die cruciale informatie niet hebben ontvangen), en de site om de status van aanvragen te monitoren is fijn om mee te werken. Jammer dat het personeel ter plaatse onkundig en ongeïnteresseerd is. Overigens werden de corona maatregelen die zo ernstig nageleefd moesten worden, niet nageleefd door de technisch opzichter (welk mondkapje?). Best hypocriet.

13-04-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 5,5
Totaal oordeel 3,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 5,0
Informatieverstrekking 6,0

Bas

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Vriendelijk, service gericht en vlot! Vooral contact met Ruben van der Velde is als zeer positief ervaren.

10-04-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 9,8
Totaal oordeel 9,0
Communicatie 10,0
Deskundigheid 10,0
Informatieverstrekking 10,0

Casper

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Een opstapeling van meerdere negatieve ervaringen. Belangrijkste is toch de slechte klantvriendelijkheid die echt beneden peil is.

09-04-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 3,8
Totaal oordeel 5,0
Communicatie 6,0
Deskundigheid 3,0
Informatieverstrekking 1,0

Meggie

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Al zo vaak contact opgenomen om alles wat kapot is. Nooit wat van gehoord

09-04-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 1,3
Totaal oordeel 2,0
Communicatie 1,0
Deskundigheid 1,0
Informatieverstrekking 1,0

A.

Aanbeveling:Ja

Ervaring
De studio zelf is super. Goed onderhouden, mooie locatie. De ervaring die ik had met het plannen van de bezichtiging en sleuteloverdracht was dat die erg gehaast waren. Ik had telkens maar enkele dagen om na te denken over en antwoord te geven op de emails met informatie over de studio en sleuteloverdracht. Dat vond ik wel echt een minpunt. Als kritisch punt wil ik wel noemen dat ik tijdens de sleuteloverdracht ontevreden was met de haast die erbij leek te zijn. De staat van de studio was zonder mij al opgesteld, waarna ik het idee had dat ik meteen moest tekenen toen ik binnenkwam. Ik had graag meer de tijd en ruimte willen ervaren om het rustig door te lezen. Tegelijkertijd is het super eenvoudig om vragen te stellen -je krijgt snel antwoord- en was het mogelijk om om uitstel te vragen om wat langer na te denken.

09-04-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 8,0
Totaal oordeel 7,0
Communicatie 10,0
Deskundigheid 7,0
Informatieverstrekking 8,0

Sabine

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Zeer snel geschakeld, erg mee denkend en zeer vriendelijk geholpen!!

07-04-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 10,0
Totaal oordeel 10,0
Communicatie 10,0
Deskundigheid 10,0
Informatieverstrekking 10,0

Alex

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Ik was op zoek naar een huurwoning in Amersfoort en heb me ingeschreven bij Rebo. Nadat ik een voorkeur had aangegeven was er snel een match en was de afhandeling binnen twee weken rond, erg prettig. Het huis is goed onderhouden, problemen werden snel opgelost. Contact met Rebo is professioneel en erg duidelijk. Tot nu toe ben ik erg tevreden.

07-04-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 10,0
Totaal oordeel 10,0
Communicatie 10,0
Deskundigheid 10,0
Informatieverstrekking 10,0

Tijmen

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Ik ben erg tevreden over de woning, ik vind het alleen jammer dat er bepaalde dingen niet klaar zijn of werken, bijvoorbeeld de wc die niet doorspoeld en na contact opgenomen te hebben het probleem niet als Urgent gezien word door de monteur.

07-04-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 7,5
Totaal oordeel 6,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 8,0

Reinder

Aanbeveling:Ja

Ervaring
Wij hebben ons online ingeschreven. Na twee keer heen en weer mailen over onze ingestuurde documenten mochten we direct de woning van onze eerste keuze bezichtigen. Deze hebben we toegewezen gekregen en hij is schoon en netjes opgeleverd, met goede service voor de laatste dingen die nog misten. Het inschrijf- en tekenproces is een flinke papiermolen, maar je krijgt er ook wat voor terug.

07-04-2021
Terug naar boven
Gemiddelde 8,0
Totaal oordeel 9,0
Communicatie 8,0
Deskundigheid 8,0
Informatieverstrekking 7,0

REBO Groep is aangesloten bij: